تفاوت بین تردز و توییتر چیست

تفاوت بین تردز و توییتر در چیست؟

 

در دهه گذشته هیچ چیز مانند توییتر باعث ایجاد مکالمات سریع، هوشمند و جهانی نشده است. با این حال، طوفان تغییرات اکنون میلیون‌ها نفر را از توییتر (X) ایلان ماسک دور می‌کند و به سمت تردز مارک زاکربرگ می برد. تبادل متن محور اصلی هر دو پلتفرم است، اما شکاف در مورد ویژگی‌های غنی‌تر قطعاً گسترده‌تر است. باید اذعان کنیم که توییتر دست برتر را نسبت به تردزروی کاغذ خواهد داشت، اما بیشتر این مزیت را می توان بیش از هر چیز به سن نسبت داد. شما می توانید انتظار داشته باشید که اشکالات ظاهر شوند و در طول مسیر برطرف شوند. علاوه بر این، با توجه به اینکه وضعیت در سال 2023 بسیار متغیر باقی می‌ماند، برخی از ویژگی‌هایی که در اینجا ذکر می‌کنیم ممکن است از زمانی که شما این مطلب را می‌خوانید وجود نداشته باشند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/what-is-the-difference-between-threads-and-twitter-cover.jpg

تفاوت بین تردز و توییتر چیست

 

* شبکه های اجتماعی تردز و توییتر چه ویژگی هایی را ارائه می دهند؟
در بازار شبکه های اجتماعی، تردز و توییتر هردو عمدتاً در پست های متنی تمرکز می کنند. می‌توانید عکس‌ها، گیف‌ها و ویدیوها را به توییت یا تردز خود اضافه کنید.. می توانید چندین پست را به طور همزمان زنجیره بزنید تا امتیازات خود را به دست آورید. با دنبال کردن افراد، صفحه اصلی خود را با پست‌ها پر می‌کنید. صفحه اصلی شما در توییتر دو فید دارد: یک فید مبتنی بر الگوریتم به نام «برای شما» که توییت‌هایی را که ظاهراً مرتبط‌تر هستند نشان می‌دهد و یک فید زمانی مستقیم به نام «دنبال کردن». تردز در ابتدا فقط یک فید “برای شما” داشت که از نظر نام و عملکرد مشابه توییتر بود، اما از آن زمان به بعد فید “دنبال کردن” را نیز اضافه کرد.

هر دو شبکه با ویژگی‌های ترجمه داخلی، مرور پست‌ها به زبان‌های دیگر را آسان می‌کنند. همچنین می توانید با انتخاب نماد قلب در زیر هر پست، پست های دیگر کاربران و همچنین پست های خود را “لایک” یا “مورد علاقه” کنید. همچنین می‌توانید با زدن نمادی که فلش‌های چرخش روی آن‌ها وجود دارد، پست‌هایی را که خودتان و دیگران ایجاد کرده‌اید، «بازنشر» یا «بازتوییت» کنید. اگر می‌خواهید نظر بیشتر یا چند رسانه اضافی را به بازنشر یا بازتوییت خود اضافه کنید، به آن «پست‌های نقل قول» یا «توئیت نقل قول» می‌گویند.

تفاوت بین تردز و توییتر چیست

 

می‌توانید از دیدن پست‌های خود توسط افراد خاصی جلوگیری کنید یا پست‌های افراد خاصی را در توییتر و تردز بی‌صدا کنید. همچنین اگر فکر می‌کنید سایر کاربران قوانین پلتفرم را نقض کرده‌اند، می‌توانید گزارش دهید. می‌توانید افرادی را که می‌توانند به پست‌های شما در هر یک از پلتفرم‌ها پاسخ دهند محدود کنید. گزینه‌ها شامل همه افراد، افرادی که دنبال می‌کنید و فقط افرادی که از آنها نام می‌برید را شامل می‌شود. توییتر مدت‌هاست که یک برنامه کاربری تایید شده دارد که تردز به تازگی آن را راه‌اندازی کرده است.

 

* تفاوت عمده بین تردز و توییتر چیست؟

آشکارترین کمبود که در تردز وجود دارد، فقدان یک سرویس وب کامل است. شما فقط هنگام بازدید از دامنه threads.net می توانید پست ها را مشاهده کنید. این درحایست که Twitter.com امکان تعامل کامل، یعنی لایک کردن و بازتوییت کردن را فراهم می کند. در توییتر به کاربران رایگان محدودیت 240 کاراکتر برای هر پست در توییتر داده می شود، در حالی که کاربران تردز می توانند 500 کاراکتر دریافت می کنند. به طور مشابه، ویدیوها به 512 مگابایت و حداکثر 2 دقیقه و 20 ثانیه در توییتر محدود می شوند، در حالی که تردز سقف زمان را تا 5 دقیقه افزایش می دهد.

دیگر ویژگی‌های مهمی که باعث می شود توییتر دست بالاتری نسبت به تردز داشته باشد شامل موارد زیر است:

  • فهرست‌ها، فیدهای تنظیم‌شده توسط کاربر برای دنبال کردن گروه‌هایی از افراد مانند خانواده، دوستان یا افرادی که با هم علاقه‌ای مشترک دارند.
  • نشانک‌هایی برای نگهداری پیام‌های مورد علاقه خاص در دسترسی آسان.
  • سرویس اشتراک در توییتر آبی که چندین ویژگی ممتاز را باز می کند.
  • سیستم های خرید و قرار دادن برای تبلیغات

دانلود توییتر


دانلود تردز