قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش واتساپ معرفی شد

قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش واتساپ معرفی شد

 

در میان مجموعه ای از ویژگی های جدیدی که واتساپ اخیراً اضافه کرده است، اکنون یک ویژگی جدید داریم که قبلاً در مرحله آزمایش بتا بود. امکان اشتراک گذاری صفحه نمایش در حین تماس های ویدیویی، که بطور خاص در صورتی که قصد انجام تماس های کاری از این پیام رسان محبوب را داشته باشید، مفید خواهد بود. همانطور که مارک زاکربرگ از Meta اعلام کرد، اکنون می توانید صفحه نمایش خود را در حین تماس ویدیویی با دوستان، خانواده یا حتی همکاران به اشتراک بگذارید. با این قابلیت، دیگر نیازی به استفاده از برنامه های تماس ویدیویی مانند گوگل میت و زوم نخواهید داشت.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/whatsapp-screen-sharing-introduced-cover.jpg

قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش واتساپ معرفی شد

 

هدف واتساپ تبدیل شدن به مکانی است که بتوانید تا آنجا که ممکن است از قابلیت های بیشتری بهره مند شوید تا واقعاً به برنامه دیگری نیاز نداشته باشید. در حین تماس ویدیویی، یک نماد اشتراک گذاری برای اشتراک گذاری صفحه نمایش خود دریافت خواهید کرد. می توانید برنامه ای را برای اشتراک گذاری یا کل صفحه را برای همه افراد در تماس انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی هایی که واتساپ به طور گسترده در حال استفاده از آن است، امکان برقراری تماس ویدیویی در حالت افقی برای تجربه تماس بسیار بهتر است. البته این قابلیت اخیراً برای کاربران iOS در دسترس قرار گرفته است و اکنون، کاربران بیشتری آن را دریافت خواهد کرد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/whatsapp-screen-sharing-introduced-1.jpg

به علاوه، این قابلیت را دارد که به راحتی چت را به آیفون دیگری منتقل کند و تماس گیرندگان ناشناس را برای جلوگیری از هرزنامه خاموش کند. بسیاری از ویژگی های واتساپ مانند چت صوتی و امکان تنظیم مجوزهای گروهی قبل از ساخت یک گروه در دست اجرا هستند و احتمال زیادی وجود دارد که اینها به زودی معرفی شوند. در مورد آخرین ویژگی های واتساپ، در حال حاضر اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن آنها وجود ندارد، اما می توان انتظار داشت که به تدریج برای کاربران اندروید، iOS و ویندوز عرضه شوند.


دانلود واتساپ