واتساپ در حال کار روی رویدادهای چت گروهی

واتساپ در حال کار روی رویدادهای چت گروهی

 

واتساپ در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن یک ویژگی جدید برای چت های گروهی است که مدیریت مناسبت ها و رویداد های خاص را آسان تر می کند. اکنون که یک قابلیت جدید برای ایجاد رویدادها در چت های گروهی برای اندروید در حال آزمایش است، در این مقاله به جزئیات آن می پردازیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/whatsapp-working-on-group-chat-events-cover.jpg

طبق گزارش WABetaInfo، واتساپ، بروزرسانی جدید را برای اندروید 2.23.21.12 با گزینه رویداد جدید در منو معرفی کرده است. این گزینه به شما امکان می دهد رویدادهایی با نام ایجاد کنید، که می تواند در فعالیت ها و موقعیت هایی که کل گروه مورد نیاز است مفید باشد. بنابراین، فرض کنید قرار است یک مهمانی در آینده برگزار شود، شما می توانید به آسانی یک رویداد برای هماهنگی با دیگران ایجاد کنید.

طبق یک تصویر منتشر شده، گزینه رویداد Event در زیر منوی اشتراک گذاری قرار می گیرد که با لمس علامت پیوست (سنجاق) در نوار متن می توانید به آن دسترسی داشته باشید. با کلیک روی گزینه رویداد Event می توانید نام، تاریخ و مکان را به آن اضافه کنید. همچنین می توانید گزینه تماس ویدیویی را اضافه کنید تا وقتی رویداد در حال برگزاری است، گروه بتواند برای تماس دور هم جمع شود. برای درک بهتر این موضوع می توانید تصویر زیر را بررسی کنید.

واتساپ در حال کار روی رویدادهای چت گروهی

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/whatsapp-working-on-group-chat-events-1.jpg

ویژگی رویداد گروهی واتساپ نیز دارای رمزگذاری سرتاسری است که برای امنیت آن بسیار عالی است. به علاوه، پس از ایجاد به چت گروهی اضافه می شود تا همه بتوانند آن را مشاهده کنند. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که این ویژگی در حال حاضر به کاربران انجمن واتساپ ارائه می شود اما به زودی برای افراد بیشتری در دسترس خواهد بود. همچنین هیچ صحبتی در مورد اینکه چه زمانی به عنوان بخشی از یک بروزرسانی عمومی در دسترس خواهد بود وجود ندارد، اما این ممکن است به زودی رخ دهد.


دانلود واتساپ