چرا وای فای گوشی به طور خودکار روشن می شود

چرا وای فای گوشی اندروید به طور خودکار روشن می شود؟

 

بسیاری از مردم با یک مشکل عجیب درباره وای فای روبرو هستند. وای فای گوشی اندروید آنها به صورت خودکار روشن می شود! ممکن است دلایل مختلفی پشت آن وجود داشته باشد، از پیکربندی تنظیمات Wi-Fi تا نصب یک برنامه مخرب. هرچند که این ویژگی می تواند به شما کمک کند تا همیشه به اینترنت متصل باشید و نیازی به دستیابی به تنظیمات وای فای هر بار که در محدوده یک شبکه وای فای قرار می گیرید، نداشته باشید. با این حال این ویژگی برای بسیاری از کاربران عذاب آور است.خوشبختانه، راه حلی وجود دارد که می توانید برای حل این مشکل امتحان کنید. در این مقاله، به بررسی راه حل این مشکل می پردازیم.

چرا وای فای گوشی به طور خودکار روشن می شود

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/why-does-the-wifi-of-the-phone-turn-on-automatically-cover.jpg

* تنظیمات WiFi را بررسی کنید
در گوشی اندروید خود، باید تنظیمات وای فای را بررسی کنید تا مشکل روشن شدن خودکار وای فای خود را کنترل کنید. برای این کار به طریق زیر عمل کنید:

به بخش تنظیمات گوشی خود و سپس به قسمت شبکه و اینترنت بروید.
بعد، روی گزینه Wi-Fi ضربه بزنید. مکان دقیق این قسمت ممکن است با توجه به نسخه سیستم عامل اندروید شما متفاوت باشد.
سپس گزینه اولویت های Wi-Fi را انتخاب کنید.
در انتها گزینه روشن شدن خودکار Wi-Fi را خاموش کنید.

لازم به ذکر است که در این قسمت شما می توانید ” باز کردن اعلان شبکه” را بزنید تا وقتی که یک شبکه یا وای فای عمومی رایگان و با کیفیت خوب در دسترس شما بود، اطلاع داده شود. با این حال، برخی از گوشی اندروید ممکن است این گزینه را نداشته باشند یا نام آن ممکن است متفاوت باشد. در این صورت، بهتر است دستگاه خود را بررسی کنید یا به سایت تولید کننده گوشی خود مراجعه کنید تا دستورالعمل‌های دقیق را برای فعال کردن این ویژگی در گوشی خود ببینید.


دانلود اسکنر وای فای برای اندروید