چرا اینستاگرام اجازه ساخت یک اکانت جدید را نمی دهد

چرا اینستاگرام اجازه ساخت یک اکانت جدید را نمی دهد؟

 

آیا هنگام تلاش برای ساخت یک اکانت جدید اینستاگرام، با پیام «به تلاش خود ادامه دهید» یا «ثبت نام مسدود شده است» مواجه شده اید؟ دلایل زیادی وجود دارد که اینستاگرام شما را از ثبت نام منع می کند. ما در این مقاله به متداول ترین دلایلی که اینستاگرام به شما اجازه ساخت یک حساب کاربری جدید نمی دهد خواهیم پرداخت و همچنین به شما خواهیم آموخت که چگونه می توانید این مشکل را برطرف کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/why-instagram-wont-let-create-a-new-account-cover.jpg
* دلایل منع شما از ساخت اکانت جدید در اینستاگرام

1- اتصال اینترنت شما ضعیف است
اتصال اینترنت ضعیف یا کند شما را از ایجاد یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام منع می کند، زیرا امکان اتصال به سرورهای اینستاگرام را نخواهید داشت. می توانید سرعت اینترنت خود را به صورت آنلاین تست کنید. اگر سرعت اینترنت شما خیلی پایین است، روتر خود را ریست کنید یا از شبکه دیگری استفاده کنید.

2- برنامه اینستاگرام شما دارای اشکالاتی است
گاهی ممکن است برنامه اینستاگرام با یک اشکال یا باگ مواجه شود، این یکی از دلایل عدم امکان ثبت نام در اینستاگرام است در این صورت سعی کنید برنامه را ببندید و دوباره باز کنید. از طرف دیگر، سعی کنید از حساب کاربری اینستاگرام خود خارج شوید و دوباره وارد شوید.

3- شما به حداکثر تعداد حساب ها رسیده اید
اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا با استفاده از یک آدرس ایمیل، حداکثر پنج حساب کاربری بسازید. اگر می خواهید بیش از این تعداد حساب ایجاد کنید، باید یکی از حساب های اینستاگرام خود را حذف کنید!

چرا اینستاگرام اجازه ساخت یک اکانت جدید را نمی دهد

 

4- اینستاگرام آدرس IP شما را مسدود کرده است
اینستاگرام مانند هر شبکه اجتماعی دیگری شرایط و ضوابطی دارد که هر کاربر باید به آن احترام بگذارد. اگر اینستاگرام فعالیت شما را مشکوک تشخیص دهد، ممکن است در لیست ممنوعیت اینستاگرام قرار بگیرید. همانطور که می دانید، هر دستگاه متصل به اینترنت یک آدرس IP منحصر به فرد دارد. اگر اینستاگرام IP شما را برای هرزنامه یا سایر فعالیت های مشابه علامت گذاری کرده باشد، نمی توانید یک اکانت جدید ایجاد کنید یا حتی به حساب کاربری فعلی خود وارد شوید. در این صورت باید دستگاه خود را به شبکه دیگری متصل کنید و ببینید آیا می توانید یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام بسازید یا خیر.

5- اینستاگرام آدرس ایمیل شما را مسدود کرده است
در صورتی که شرایط و ضوابط پلتفرم را نقض کرده باشید، اینستاگرام می‌تواند همانند مسدود کردن آدرس IP دستگاه شما، آدرس ایمیل شما را مسدود کند. اگر این اتفاق بیفتد، نمی توانید با استفاده از همان ایمیل در اینستاگرام ثبت نام کنید. علاوه بر این، برخی از ارائه دهندگان خدمات ایمیل ممکن است به دلیل سوء استفاده قبلی یا فعالیت های هرزنامه مسدود یا محدود شوند. هنگام تنظیم یک حساب کاربری جدید، سعی کنید از یک ارائه دهنده خدمات ایمیل معتبر و معروف مانند Gmail، Yahoo یا Outlook استفاده کنید.

چرا اینستاگرام اجازه ساخت یک اکانت جدید را نمی دهد

 

6- سرورهای اینستاگرام از کار افتاده اند
اگر نمی توانید یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید، احتمال دارد مشکل از سروهای اینستاگرام باشد. سرورها درخواست باز کردن یک اکانت جدید را پردازش می کنند. بنابراین، اگر سرورها به دلیل مشکل یا تعمیر و نگهداری از کار بیفتند، در ساخت یک اکانت اینستاگرام جدید با مشکل مواجه خواهید شد. شما می توانید از برنامه Downdetector کمک بگیرید و بررسی کنید که آیا سایر کاربران نیز مشکلات سرور را گزارش کرده اند. اگر سرورها خراب هستند، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که منتظر بمانید.

7- برنامه اینستاگرام شما قدیمی است
اگر از یک برنامه قدیمی یا خراب اینستاگرام استفاده می کنید، ممکن است هنگام تلاش برای ایجاد یک حساب کاربری جدید اینستاگرام با مشکل مواجه شوید. پیشنهاد می کنیم که نسخه جدید اینستاگرام از طریق لینکی که در پایان مقاله قرار دادیم دانلود نماید. از طرف دیگر، می توانید برای ساخت یک اکانت جدید، از طریق مرورگر گوشی اقدام کنید و به آدرس اینترنتی Instagram.com بروید.

در پایان امیدواریم توضیحاتی که ارائه دادیم به شما کمک کند تا بفهمید چرا اینستاگرام به شما اجازه ساخت یک اکانت جدید را نمی دهد. اگر مطمئن هستید که هیچ یک از دستورالعمل های اینستاگرام را زیر پا نگذاشته اید، به احتمال زیاد با یک برنامه خراب سروکار دارید یا سرورهای اینستاگرام از کار افتاده اند. در هر صورت، روش های بالا به شما کمک می کند تا مشکل خود را برطرف کنید.


دانلود اینستاگرام با لینک مستقیم