چرا تلگرام کد نمیده

چرا تلگرام کد نمیده؟

 

بسیاری از کاربران برای برای ایجاد یا وارد شدن به اکانت تلگرام کد تایید را دریافت نمی کنند. برخی از کاربران به دلیل اینکه نتوانستند کد مورد نیاز برای تأیید حساب را دریافت کنند، از راه اندازی تلگرام در گوشی خود نا امید می شوند. خوشبختانه راه هایی برای دریافت کد تلگرام وجود دارد. اگر شما هم یکی از کاربرانی هستید که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند، در این مقاله نحوه رفع عدم ارسال کد توسط تلگرام را توضیح می دهیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/why-telegram-not-sending-sms-code-cover.jpg

چرا تلگرام کد نمیده

 

* روش های حل مشکل پیام تلگرام

1. اتصال به شبکه را بررسی کنید
کدهای ثبت نام تلگرام از طریق پیامک ارسال می شود. بنابراین اگر در یک منطقه ای با شبکه ضعیف هستید، ممکن است گوشی شما برای دریافت کد پیام کوتاه مشکل داشته باشد. بنابراین، قدرت سیگنال سلولی گوشی خود را بررسی کنید، و اگر سیگنال شما ضعیف است، سعی کنید گوشی خود را ریستارت کنید یا به منطقه ای با قدرت سیگنال بهتر بروید.

2. از یک شماره تلفن معتبر استفاده کنید
هنگام ثبت نام در تلگرام مطمئن شوید که شماره تلفن خود را صحیح وارد کرده اید. قبل از ادامه فرآیند ایجاد اکانت، تلگرام از شما می خواهد که تأیید کنید که آیا شماره تلفن درست است یا خیر. اگر شماره را اشتباه وارد کرده اید، برای تصحیح شماره، روی ویرایش Edit ضربه بزنید.

3. دریافت کد از طریق تماس
اگر تلگرام نتوانست برای شما کد ارسال کند و شما نتوانستید شماره تلفن خود را تأیید کنید، تلگرام با شما تماس می گیرد تا شماره شما را تأیید کند. تلگرام یک یا دو دقیقه منتظر می ماند تا پیامک ارسال شود، در غیر این صورت صبر کنید تا تایمر تمام شود و با استفاده از تماس تلفنی شماره خود را تأیید کنید. برای دریافت کد تأیید از طریق تماس تلفنی، روی «Call me»«با من تماس بگیر» ضربه بزنید.

چرا تلگرام کد نمیده

 

4. درخواست ارسال مجدد بیش از حد نکنید
گاهی اوقات تلاش برای دریافت کد از طریق پیامک یا حتی تماس فقط نتیجه ای در بر ندارد. در این حالت فقط باید صبور باشید. می توانید پس از چند ثانیه گزینه «ارسال مجدد کد» را مشاهده کنید. برخی کاربران چندین بار روی دکمه ارسال کد ضربه می زنند و فکر می کنند که با انجام این کار، کد را سریعتر دریافت می کنند، اما اینطور نیست. در واقع، ممکن است دقیقا برعکس این اتفاق بیفتد و تلگرام، شما را برای چند ساعت مسدود کند و امکان ورود به حساب خود را نداشته باشید.

5. تلگرام را ریستارت کنید
اگر پس از انجام موارد باید، هنوز تلگرام نمی تواند کد را ارسال کند، برنامه را مجدداً راه اندازی کنید. یک جلسه جدید شروع می شود که احتمالاً مشکلات جلسه قبلی را پاک می کند. برای انجام این کار کافیست برنامه تلگرام را بصورت کامل ببندید و مجدد باز کنیدو

6. گوشی خود را ریستارت کنید
اگر گوشی شما قادر به دریافت پیامک نیست، آن را مجددا ریستارت کنید. انجام این کار مطمئنا کمک خواهد کرد و ممکن است بتوانید کد تلگرام را دریافت کنید.

چرا تلگرام کد نمیده

 

7. تلگرام را دوباره نصب کنید
اگر هیچ یک از روش های بالا جواب نداد، برنامه تلگرام را دوباره نصب کنید. اگر فایل های خراب در برنامه نصب شده وجود داشته باشند، با حذف برنامه و نصب مجدد آن، مشکل برطرف می شود. پس از نصب مجدد تلگرام، می توانید مشکل را برطرف کرده و کد پیامکی را برای ورود به سیستم دریافت کنید.

یادتان باشد که مشکل عدم ارسال کد توسط تلگرام ممکن از جانب تلگرام باشد. در این شرایط که تلگرام با اختلال سرور روبرو هست، فقط باید صبر کنید تا اختلال برطرف شود و مجدد برای ورود به اکانت خود اقدام نمایید.


دانلود تلگرام