چرا ویدیوها در گوشی اندروید پخش نمی شوند

چرا ویدیوها در گوشی اندروید پخش نمی شوند؟

 

در عصر دیجیتال امروزی، ویدیوها به بخش جدا ناپذیر در تجربه آنلاین ما تبدیل شده اند. خواه پخش فیلم، تماشای کلیپ های طنز یا اطلاع از آخرین ویدیوهای وایرال باشد، ویدیوها منبع مهمی از سرگرمی و اطلاعات هستند. با این حال، زمانی که ویدیوها در گوشی اندرویدی شما پخش نمی شوند، می تواند آزار دهنده باشد. اگر با مشکل مشابهی روبرو هستید، پس تنها نیستید. بسیاری از کاربران اندروید با مشکلاتی روبرو هستند که مانع از پخش ویدیوها در دستگاه هایشان می شود. در این مقاله دلایل پخش نشدن ویدیوها در گوشی های اندرویدی و چند راه برای حل این مشکل را مورد بحث قرار داده ایم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/why-wont-videos-play-on-android-phone-cover.jpg

* دلایل پخش نشدن ویدیوها در گوشی اندروید چیست؟
چند دلیل احتمالی که ممکن است مانع از پخش ویدیوها در گوشی اندرویدی شما شود شامل موارد زیر است:

  • ویدیو خراب است.
  • استفاده از ویدیو پلیر قدیمی.
  • گوشی اندروید به روز نیست.
  • دانلود ناقص ویدیو.
  • دانلود یک اپلیکیشن نا امن.

* چگونه مشکل پخش نشدن ویدیوها در گوشی اندروید را رفع کنیم؟
اگر نمی توانید ویدیوها را در گوشی اندروید خود پخش کنید، ما چند راه را برای حل این مشکل به شما معرفی میکنیم:

– دستگاه را مجددا راه اندازی کنید
راه اندازی مجدد دستگاه یا به اصطلاح ریستارت، بهترین راه حل برای هر مشکلی است و همچنین در بیشتر اوقات در حل مشکلات کار می کند. اگر خطاها ناشی از برخی اشکالات جزئی یا اشکالات یا تداخل برنامه های دیگر در دستگاه شما باشد، ممکن است آنها را حل کند.

چرا ویدیوها در گوشی اندروید پخش نمی شوند

 

– کش برنامه را پاک کنید
حافظه پنهان خراب ممکن است با عملکرد صحیح برنامه ها تداخل داشته باشد و ممکن است دلیلی باشد که باعث ایجاد مشکل در هنگام پخش ویدیوها می شود. حافظه کش برنامه ها را پاک کنید و سپس دوباره ویدیو را پخش کنید.

– یک ویدیو پلیر قوی و سازگار با دستگاه اندروید خود نصب کنید
اگر ویدیو پلیر دستگاه اندروید شما با یک کدک ویدیویی پشتیبانی نشده با مشکلات سازگاری مواجه شود، امکان پخش ویدیویی که می خواهید پخش کنید وجود ندارد. برای حل این مشکل، می‌توانید ویدیو پلیر های قدرتمند مانند VLC را نصب کنید. (لینک دانلود ویدیو پلیر VLC در پایان این مقاله قابل دسترسی است)

– برنامه های ناامن را حذف نصب کنید
اگر یک برنامه غیرقابل اعتماد نصب کرده اید که تهدیدی بالقوه برای دستگاه و سیستم عامل شما است، می تواند منجر به عملکرد نامناسب از جمله ناتوانی در پخش فیلم های گوشی اندروید شود. علاوه بر این، ممکن است فایل های ویدیویی را خراب کند. در چنین مواردی، باید هر برنامه ای را که از یک منبع نامعتبر دانلود کرده اید، حذف کنید.

– گوشی اندروید خود را آپدیت کنید
سیستم عامل اندروید خود را به آخرین نسخه به روز کنید و مطمئن شوید که برنامه ویدیو پلیر شما نیز آپدیت است. این کار اغلب می‌تواند مشکلات سازگاری را حل کند و پخش ویدیو را روان تر کند.


دانلود VLC اندروید