نوشتن پیام با کمک هوش مصنوعی در اینستاگرام

اینستاگرام ممکن است به زودی به شما امکان نوشتن پیام با کمک هوش مصنوعی در این شبکه اجتماعی را بدهد

 

طبق گزارش‌های اخیر، اینستاگرام متعلق به متا قرار است کمک هوش مصنوعی (AI) را در بخش پیام رسانی معرفی کند. یک اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط محقق برنامه، الساندرو پالوزی، ویژگی جدیدی را نشان می دهد که به کاربران امکان می دهد با کمک هوش مصنوعی پیام بنویسند. Paluzzi این توسعه را در X فاش کرد و اظهار داشت که اینستاگرام در حال توسعه این قابلیت برای کاربران است که پیام هایی را با کمک هوش مصنوعی ایجاد کنند. انتظار می‌رود این نوآوری به کاربران این امکان را بدهد که پیام‌های خود را به سبک‌های مختلف، شبیه به عملکرد Magic Compose Google ترجمه کنند.

شرکت متا به تدریج تجربیات جدید خود را از طریق یک سطح جدید از ویژگی های هوش مصنوعی مولد، ادغام می‌کند و ارتباط بین کاربران را افزایش می‌دهد. هوش مصنوعی متا، که به عنوان یک دستیار در دسترس برای چت های فردی یا بحث های گروهی معرفی می شود، اهداف مختلفی از جمله ارائه توصیه ها، ارائه محتوای طنز، حل و فصل اختلافات و انتقال دانش را انجام می دهد.

نوشتن پیام با کمک هوش مصنوعی در اینستاگرام

نوشتن پیام با کمک هوش مصنوعی در اینستاگرام

 

طبق گفته شرکت، در ابتدا هوش مصنوعی AI: Report را به طور انحصاری در ایالات متحده راه‌اندازی می کنند. برای تعامل با هوش مصنوعی، کاربران می‌توانند پیام جدیدی را آغاز کرده و «ایجاد چت هوش مصنوعی» را در پلتفرم‌های پیام‌رسانی خود انتخاب کنند یا به سادگی «MetaAI@» را در یک چت گروهی تایپ کنند.

دستیار هوش مصنوعی متا آماده است تا دسترسی خود را به واتساپ، مسنجر و اینستاگرام گسترش دهد و شخصیت‌های هوش مصنوعی متعددی را که از چهره‌های مشهوری مانند MrBeast و Charli D’Amelio الگوبرداری شده اند، در خود جای دهد. این شخصیت ها که توسط چهره های شناخته‌شده ای مانند تام برادی، آقای بیست و نائومی اوزاکا به تصویر کشیده شده اند، برای ایفای نقش‌های متنوع طراحی شده‌اند، از شرکت در بحث های ورزشی گرفته تا ارائه شوخی های کمدی و ارائه تخصص در بازی سازی.


دانلود اینستاگرام با لینک مستقیم