ممکن است گوشی شما با اندروید 14 تبدیل به وب کم شود

ممکن است گوشی شما با اندروید 14 تبدیل به وب کم شود

 

شواهد حاکی از آن است که گوگل یک قابلیت وب کم داخلی را برای گوشی های اندرویدی که از اندروید 14 پشتیبانی می کنند، اضافه می کند. تاکنون، سرویسی با نام «DeviceAsWebcam» در حال کار است که داده های ویدیویی را از طریق اتصال USB ارائه می دهد. هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار این ویژگی و همچنین دستگاه هایی که این ویژگی پشتیبانی می کنند وجود ندارد. گفته می شود، اگر قرار باشد این ویژگی در اندروید 14 منتشر شود، ممکن است بتوانیم تا زمانی که پیش نمایش توسعه دهنده برای سیستم عامل آینده شروع شود، نوعی از نمونه اولیه کار را مشاهده کنیم.

از آنجایی که Google استفاده از کلاس ویدیویی USB (UVC) را انتخاب کرده است، به نظر نمی رسد محدودیتی در مورد نحوه استفاده از گوشی به عنوان وب کم وجود داشته باشد. البته این استاندارد باید به طور گسترده پشتیبانی شود، به این معنی که اکثر گوشی ها باید از این ویژگی پشتیبانی کنند. استفاده از گوشی اندروید به عنوان وب کم در طول همه گیری ویروس کرونا بسیار محبوب شد، اما معمولاً برای این کار باید یک برنامه جداگانه نصب کنید. ممکن است در آینده مجبور نباشید این کار را انجام دهید، زیرا گوگل در حال اضافه کردن این امکان برای تبدیل دستگاه های اندرویدی به وب کم USB است!

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/your-phone-might-become-a-webcam-with-android-14-cover.jpg

ممکن است گوشی شما با اندروید 14 تبدیل به وب کم شود

با اینحال برنامه هایی گوگل پلی وجود دارند که به شما اجازه می دهند از گوشی اندرویدی خود به عنوان وب کم استفاده کنید، این یک برنامه سیستمی خواهد بود، و تا زمانیکه Google یک برنامه عمومی از ابتدا ارائه کند، توسعه دهندگان این شانس را خواهند داشت تا برنامه های خود را ارائه کنند. امنیت برای وقتی با سرویسی سروکار دارید که فیدهای ویدیویی را از طریق یک اتصال مدیریت می کند، بسیار مهم است. به گفته ردیاب پروژه متن باز اندروید، این سرویس قبلاً برای جلوگیری از خواندن فید ro.usb.uvc توسط برنامه های غیر سیستمی ایجاد شده است.


دانلود گوگل پلی