شورت های یوتیوب به گوگل پلی می آیند

شورت های یوتیوب به گوگل پلی می آیند

 

گوگل پلی گنجینه ای از برنامه ها و بازی ها برای کاربران اندروید است. تلاش برای جستجو در دریایی از توصیه ها و پیدا کردن برنامه های جدید برای نصب می تواند بسیارخسته کننده باشد. برای کمک به شما در این جستجو، گوگل پلی از قبل پیشنهادات برنامه را به شکل چرخ فلک های کارت مانند ارائه می دهد. و اکنون، با توجه به اینکه ویدیوهای شورت داغ ترین محتوا هستند، فروشگاه گوگل پلی در حال ادغام شورت های یوتیوب برای پیدا کردن برنامه های مفید است.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/youtube-shorts-are-coming-to-google-play-store-cover.jpg

شورت های یوتیوب به گوگل پلی می آیند

 

* دریافت برنامه های پیشنهادی از طریق شورت های یوتیوب در گوگل پلی
طبق پست وبسایت رسمی، این شرکت از شما می خواهد که ویدیو های «برنامه محور شورت» را تماشا کنید تا به ساده سازی انتخاب های خود در گوگل پلی کمک کند. این ویدیوها با نام «Report Play» مجموعه ای از برنامه های پیشنهادی را از کارشناسان، سازندگان و همچنین کارمندان گوگل به نمایش می گذارند.

محتوای ویدیوها از برنامه ها و بازی های پرطرفدار تا برخی از انتخاب های فوق العاده آندر ریتد، متغیر است. از نظر ظاهری، این ویدیوها پسوندی از YouTube Shorts خواهند بود. این ویدیوهای کوتاه جدید بطور برجسته در صفحه اصلی گوگل پلی نمایش داده می شوند و جایگزین انتخاب های معمول کارت مانند سرمقاله در بالا خواهند شد.

هنگامی که روی یک ویدیو کلیک می کنید، یک سازنده و یا کارشناس دارای گواهینامه گوگل به طور مختصر در مورد ویژگی های برنامه و یا بازی صحبت می کند. در صورتی که می خواهید برنامه را دانلود کنید، می توانید به راحتی این کار را مستقیماً از پخش کننده ویدیو با استفاده از دکمه نصب انجام دهید.

کلمه Shorts در پخش کننده ویدیو ذکر خواهد شد. که نشان دهنده این واقعیت است که این یک افزونه YouTube Shorts است و یک عملکرد جدید نیست. در حال حاضر، گوگل این ویژگی بصورت آزمایشی در ایالات متحده در دسترس می باشد. در صورتی که بخشی از این برنامه آزمایشی نیستید، می توانید به راحتی از حساب های رسمی گوگل پلی اینستاگرام، فیسبوک و یوتیوب بازدید کنید تا ویدیوها را زیر Play Report Series تماشا کنید.


دانلود گوگل پلی