دانلود نسخه مود شده بازی Air Force 1945 – نسخه 13.04 برای اندروید

دانلود نسخه مود شده بازی Air Force 1945 با لینک مستقیم برای اندروید

 

Air Force 1945 یک بازی چالش برانگیز آرکید کلاسیک است که با ارائه گرافیک پیکسلی جذاب، شما را در جریان نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم قرار می دهد. شما با انبوهی از هواپیماهای دشمن که دارای سلاح های قدرتمندی هستند، روبرو خواهید شد. گیم پلی بازی Air Force 1945 همانند سایر بازی های این سبک، بسیار ساده است. هواپیمای شما به طور خودکار شلیک می کند، بنابراین وظیفه شما این است که با کشیدن انگشت خود روی صفحه و کنترل حرکت هواپیما، دشمنان را نابو کنید. همچنین در صفحه بازی، شما یک نوار سلامت برای هواپیمای خود در سمت چپ و یک نوار پیشرفت در سمت راست خواهید داشت.

با نابودی تعداد معینی از دشمنان، نوار پیشرفت در سمت راست افزایش می یابد. زمانی که هدفی را نابود کردید، سکه و قطعات جانبی دریافت می کنید که می توانید از آنها برای خرید هواپیماهای جدید و بهتر یا بهبود هواپیماهایی که در حال حاضر دارید استفاده کنید. شما به انواع هواپیماهای مختلف در بازی دسترسی خواهید داشت و می توانید آن ها را به دلخواه خود ارتقا می دهید. البته در این نسخه از بازی که با ویژگی پول بی نهایت همراه است، برای شما دغدغه مالی وجود نخواهد داشت!

Air Force 1945

دانلود نسخه مود شده بازی Air Force 1945

یکی از ویژگی های جالب بازی نیروی هوایی 1945 این است که با ارائه سه سطح دشواری، می تواند با توانایی های هر بازیکنی سازگار شود. البته سطح دشواری جدید زمانی باز می شود که سطحی را با دشواری کمتر تکمیل کنید. بازی Air Force 1945 دو حالت اصلی رائه می هد که شامل تک نفره و آنلاین است.

شما در حالت تک نفره باید مراحل مختلف را بصورت آفلاین تکمیل کنید. در حالت آنلاین نیز شما باید با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازید و مراحل مختلفی را پشت سر می گذارند. در حالت آنلاین، نواری را خواهید دید که به دو رنگ آبی و قرمز تقسیم می شود. شما باید سعی کنید تا حد اکثر امتیاز را کسب کنید. بازی 1945 Air Force یکی از محبوب ترین بازی های سبک خودش و همچنین محصول استودیو ONESOFT GLOBAL PTE LTD است و تا کنون رکورد بیش از 100 میلیون دانلود را در گوگل پلی ثبت کرده است. شما کاربران عزیز هم اکنون می توانید نسخه مود شده بازی 1945 Air Force را با لینک مستقیم از سایت اپ ناب دانلود نمایید.


دانلود بازی Space shooter


دانلود بازی Chicken Invaders

4.5/5 - (2 امتیاز)

تغییرات نسخه 13.04

- New event: Easter Hell and Easter Egg - New tier 2 aircraft

دانلود باکس

Download Center
تبلیغات
دانلود
  • آخرین آپدیت
    22 فروردین 1403
  • اندروید مورد نیاز
    5.0 و بالاتر
  • نیازمند اینترنت
    خیر
  • توسعه دهنده
    ONESOFT GLOBAL PTE LTD
گوگل پلی این برنامه

موارد مشابه

ارسال دیدگاه

ایمیل شما عمومی نخواهد شد و نزد سایت محفوظ می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است اولین نفر باشید!