خلق تصویر با هوش مصنوعی در واتساپ

امکان خلق تصویر با هوش مصنوعی در پیام رسان واتساپ

 

هوش مصنوعی متا در حال معرفی ویژگی جدیدی در واتساپ است که به کاربران امکان خلق سریع تصویر و ویدیو را مستقیماً در چت را می دهد. این ابزار جدید بخشی از گسترش ویژگی‌های هوش مصنوعی متا در سراسر این پلتفرم است که اکنون در بیش از ده‌ها کشور در سطح جهان قابل دسترسی است. با این حال، این ویژگی هنوز در مرحله آزمایشی در برخی کشور ها است، جایی که فقط کاربران منتخب ویژگی جدید را دریافت می کنند. با این قابلیت جدید، کاربران واتساپ می‌توانند به سادگی با تایپ کردن در چت، تخیل خود را در قالب متن بنویسند، سپس هوش مصنوعی بلافاصله شروع به خلق تصاویر و ویدیوهایی می کند که با هر کلمه ای که تایپ می کنید تغییر می کند. این ویژگی از آخرین مدل زبان بزرگ Llama 3 که توسط متا معرفی شده است استفاده می کند.

امکان خلق تصویر با هوش مصنوعی در پیام رسان واتساپ

 

* نحوه کار با هوش مصنوعی خلق تصویر در واتساپ

این فرآیند بسیار ساده است. همانطور که کاربران در چت واتساپ خود تایپ می کنند، چه برای توصیف یک صحنه، یک شی یا هر مفهوم انتزاعی، هوش مصنوعی شروع به تجسم آن می کند. یادتان باشد که ابتدای نوشته شما باید با @ شروع شود. هر چه جزئیات بیشتر ارائه شود، تصویر مطابقت بیشتری با خواسته شما دارد. این برخلاف مدل‌های تولید تصویر کنونی مانند Dall-E 3 OpenAI است که فرمان نهایی را از کاربر می‌گیرد و سپس طبق دستورالعمل‌ها یک تصویر ایجاد می‌کند.

متا ادعا می کند که مشتاق جمع آوری بازخورد از کاربران برای اصلاح و بهبود بیشتر این ابزار است. آنها همه را تشویق می کنند تا با این ویژگی آزمایش کنند و خلاقیت ها و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. متا همچنین از انتشار آخرین مدل زبان بزرگ خود، Llama 3 خبر داده است که از تولید کننده تصویر سریع که در واتساپ ارائه می شود، پشتیبانی می کند. متا ادعا می کند که این ارتقاء جدید باعث می شود هوش مصنوعی آن بهترین را در بین همتایان رایگان خود ارائه دهد. برای دانلود واتساپ جدید از طریق سایت اپ ناب اقدام نمایید.