مخفی کردن برنامه ها در صفحه اصلی سامسونگ گلکسی

مخفی کردن برنامه ها در صفحه اصلی سامسونگ گلکسی

 

اگر نمی خواهید همه برنامه های نصب شده روی گوشی خود را ببینید، Samsung One UI مخفی کردن برنامه ها را از صفحه اصلی و ابزار جستجوی سامسونگ گلکسی را آسان می‌کند. با این قابلیت، دیگران را از دیدن برخی از برنامه هایی که استفاده می کنید منع کنید. می توانید برنامه ها را در بسیاری از گوشی های هوشمند Samsung Galaxy مخفی کنید، چه دستگاه شما دارای Samsung Experience یا Samsung One UI باشد. بنابراین این قابلیت در مدل‌های جدیدتر مانند Galaxy S22، Galaxy A52، Galaxy M33 و Galaxy Z Fold و Flip و همچنین بسیاری از گوشی‌های دیگر در Galaxy S، Galaxy A، Galaxy Note، Galaxy M، Galaxy F، Galaxy J و در سایر گلکسی ها کار خواهد کرد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/hide-apps-on-your-samsung-galaxys-home-screen-cover.jpg

* مخفی کردن برنامه ها در صفحه اصلی سامسونگ گلکسی
برای مخفی کردن برنامه ها، در ابتدا یکی از اقدامات زیر را انجام دهید:

  • روی سه نقطه عمودی در کشوی برنامه ضربه بزنید، سپس «تنظیمات صفحه اصلی» یا فقط «تنظیمات» را انتخاب کنید.
  • پس زمینه را روی صفحه اصلی خود فشار طولانی دهید، سپس «تنظیمات صفحه اصلی» یا فقط «تنظیمات» را انتخاب کنید.
  • به تنظیمات -> نمایشگر -> صفحه اصلی (اندروید 7-10) بروید.
  • به تنظیمات -> صفحه اصلی (اندروید 11-12) بروید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/hide-apps-on-your-samsung-galaxys-home-screen-1.jpg

مخفی کردن برنامه ها در صفحه اصلی سامسونگ گلکسی

در تنظیمات صفحه اصلی، روی «پنهان کردن برنامه ها» ضربه بزنید. همه برنامه های قابل مشاهده در کشوی برنامه ظاهر می شوند. هر برنامه ای را که می خواهید پنهان کنید انتخاب کنید. برنامه های انتخابی در بخش «برنامه های پنهان» در بالا در One UI نمایش داده می‌شوند اما در Experience نمایش داده نمی‌شوند. برای ذخیره انتخاب خود، «انجام شد» یا «اعمال» را انتخاب کنید. همیشه می توانید بعداً به این منو بازگردید تا در صورت نیاز، برنامه‌ها را از حالت پنهان خارج کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/hide-apps-on-your-samsung-galaxys-home-screen-2.jpg

مخفی کردن برنامه ها مانع از پنهان کردن و باز کردن برنامه ها توسط افراد دیگر نمی شود. با این حال، بروزرسانی های نرم افزار را غیرفعال می کند و از اجرای برنامه ها در پس زمینه جلوگیری می کند. شما می توانید با ضربه روی «فعال کردن» در صفحه فروشگاه Play برنامه یا رفتن به تنظیمات -> برنامه‌ها -> [نام برنامه] و ضربه زدن روی «روشن کردن»، بروزرسانی‌های نرم افزار را دوباره فعال کنید. این برنامه همچنان مخفی خواهد بود، اما همچنان بروزرسانی ها را دریافت می‌کند.

برای قفل کردن برنامه های خود در پشت رمز عبور، به جای آن از پوشه امن سامسونگ استفاده کنید. اگر فقط می خواهید برنامه ها را از صفحه اصلی خود پنهان کنید اما می خواهید همچنان در کشوی برنامه شما ظاهر شوند و جستجو کنند، آیکون هر برنامه را در صفحه اصلی به مدت طولانی فشار دهید، سپس «حذف» یا «حذف از خانه» را انتخاب کنید. همچنین می توانید برنامه های از پیش نصب شده را غیرفعال کنید.


دانلود قفل همه کاره