نحوه پرورش گاو در ماینکرافت

نحوه پرورش گاو در بازی ماینکرافت چگونه است؟

 

برقراری ارتباط با موجودات منفعل در ماینکرافت بسیار ساده تر از ارتباط با موجودات متخاصم است، زیرا آنها پاسخی به مزاحمت شما نمی دهند. اگرچه، همیشه آسان نیست که آنها را وادار کنید آنچه را که می خواهید انجام دهند. استفاده از برخی از موجودات منفعل به خصوص در اوایل بازی ضروری است. برخی از موجودات به شما امکان دسترسی به مواد غذایی و سایر مواد مفید مانند پشم در بازی ماینکرافت را می دهند. بنابراین، ممکن است خیلی از کاربران تصمیم بگیرند که این موجودات را پرورش دهند تا تعداد آنها را چند برابر کنند. یکی از این موجودات منفعل و مفید در ماینکرافت، گاو است. شما می توانید آنها را به راحتی پرورش دهید. ما در این مقاله به نحوه پرورش گاو و همچنین فواید آن ها در بازی ماینکرافت خواهیم پرداخت.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-breed-cows-in-minecraft-cover.jpg

نحوه پرورش گاو در ماینکرافت

* منابع مورد نیاز برای پرورش گاو
تنها منبعی که در ماینکرافت برای پرورش گاو نیاز دارید، گندم است. در مزارع روستایی می توانید گندم‌های رسیده و آماده برداشت را پیدا کنید. اما، شما همچنین می توانید گندم را با کشت آن به راحتی بدست آورید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-breed-cows-in-minecraft-1.jpg

با این دانش می توانید در کوتاه ترین زمان گندم به دست آورید. جهت پرورش گاو، برای هر گاو یک گندم نیاز دارید، بنابراین اگر یک گله کامل از آنها دارید، حتما یک دسته گندم بیاورید.

* در کجا می توانیم گاو پیدا کنیم؟
گاو ها را تقریباً در همه علفزارها خواهید یافت. معمولاً بسته به نسخه بازی که بازی می کنید، آنها در گله های 2-4 گاو تخم ریزی می کنند. با این حال، گاوها در مکان هایی مانند Snowy Plains، Meadows، Mangrove Swamps، و Wooded Badlands تخم ریزی نمی کنند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-breed-cows-in-minecraft-2.jpg

یکی دیگر از مکان هایی که می توانید در آن گاو پیدا کنید، روستاها هستند. گاهی اوقات، روستاها می توانند آغل حیوانات تولید کنند، جایی که می توانید گاو ها را در کنار بر موجودات منفعل دیگر پیدا کنید. علاوه بر این، آنها ممکن است در قلم خانه قصاب نیز تخم ریزی کنند. اگر می‌خواهید گاوها را از مکانی به مکان دیگر منتقل کنید، می توانید گندم را در دست خود در مقابل آن‌ها نگه دارید و آنها به دنبال شما می آیند. از طرف دیگر، می‌توانید از قایق‌های Minecraft یا Minecarts استفاده کنید تا همین کار را سریع تر انجام دهید.

نحوه پرورش گاو در ماینکرافت

 

* نحوه پرورش گاو در ماینکرافت
با انجام اصول اولیه بالا، اکنون آماده پرورش گاو و تولد یک گوساله در دنیای ماینکرافت خود هستید. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • گندم را در Hot Bar قرار دهید و آن انتخاب کنید.
  • به سمت گاو بروید و روی آن کلیک راست کنید. سپس ذرات قلب را در بالای سر آنها مشاهده خواهید کرد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-breed-cows-in-minecraft-3.jpg

  • سپس همین کار را با گاو بالغ دیگر انجام دهید. ذرات قلب را در بالای سر آنها نیز خواهید دید.
  • پس از آن، گاوها را خواهید دید که به یکدیگر نزدیک می شوند. برخی از ذرات قلب دیگر ظاهر می شوند و سپس یک گوساله تخم ریزی می شود.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-breed-cows-in-minecraft-4.jpg

  • اگر گندم اضافی دارید، همیشه می توانید با کلیک راست روی گوساله با غذای انتخاب شده به آن غذا بدهید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-breed-cows-in-minecraft-5.jpg

سپس ذرات سبز کوچکی در بالای سر آن ظاهر می‌شوند که نشان می‌دهد زمان انتظار برای رشد آن به یک گاو بالغ کمی کوتاه شده است. علاوه بر این، همه موجودات در فرایند پرورش دارای یک مدت زمان خاص هستند. بنابراین، برای پرورش مجدد گاوها باید چند دقیقه صبر کنید.

 

* فواید گاو ها در بازی ماینکرافت

1. گوشت گاو و چرم خام
پس از کشتن یک گاو در Minecraft، می توانید از گوشت گاو و چرم آن استفاده کنید. گوشت گاو را می توان در کوره یا حتی بصورت دودی پخت و به استیک، یکی از بهترین مواد غذایی بازی تبدیل کرد. اما چرم یک آیتم سازنده در چندین دستور العمل مفید است. شما همچنین می توانید آن را به روستائیان چرم کار بفروشید و مقدار زیادی زمرد دریافت کنید تا بتوانید کالاهای دیگری بخرید.

نحوه پرورش گاو در ماینکرافت

 

2. شیر گاو
گاوها جدا از گوشت هایشان می توانند شیر تولید کنند. برای دوشیدن گاو، باید یک سطل در ماینکرافت درست کنید. برای ساخت سطل، می توانید به مقاله نحوه ساخت سطل در ماینکرافت مراجعه نمایید. سپس، به سادگی روی گاو با سطل راست کلیک کنید تا سطل از شیر پر شود. شیر می تواند فوق‌العاده مفید باشد، مخصوصاً هنگام حمله به یک ocean monument یا هنگام مبارزه با pillager patrol captains. همچنین نوشیدن شیر فوراً تمام اثرات وضعیتی را که فرد در آن زمان اعمال کرده بود از بین می برد. با این حال، به خاطر داشته باشید که همه اثرات، چه مثبت و چه منفی، مهم هستند. بنابراین، زمان مناسب برای نوشیدن شیر را انتخاب کنید. همچنین شیر یک ماده ضروری برای تهیه کیک، غذا و بلوک تزئینی شیرین است.


دانلود ماینکرافت