چگونه در یوتیوب فیلم دانلود کنیم

چگونه می توانیم از طریق گوشی اندروید در یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟

 

دانلود فیلم از یوتیوب باعث می‌شود در صورت عدم اتصال به اینترنت، تماشای ویدیوهای مورد علاقه خود را در زمان دیگری و به صورت آفلاین، آسان کنید. حتی اگر در سفر هستید، به اینترنت دسترسی ضعیفی دارید، فیلم هایی که از قبل دانلود کرده اید، مفید خواهند بود. اگرچه دانلود اکثر ویدیوهای یوتیوب غیرقانونی نیست، اما استفاده از دانلودکننده ویدیوی YouTube (به جای خرید اشتراک یوتیوب) برای ذخیره ویدیوها، شرایط خدمات Google را نقض می‌کند. ما در این مقاله سایت اپ ناب، درباره انواع روش های دانلود فیلم های یوتیوب در گوشی اندروید صحبت خواهیم کرد.

چگونه می توانیم از طریق گوشی اندروید در یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟

* شرایط دانلود فیلم در یوتیوب

دانلود کردن فیلم ها، شرایط YouTube را نقض می کند اما همیشه غیرقانونی نیست. طبق شرایط خدمات YouTube، شما مجاز به «دسترسی، تکثیر، دانلود، انتقال، پخش، نمایش، فروش، مجوز، تغییر، اصلاح، یا استفاده از هر بخشی از سرویس یا هر محتوا نیستید به جز: (الف) صراحتاً توسط سرویس مجاز باشد؛ یا (ب) با مجوز کتبی قبلی از YouTube و، در صورت لزوم، دارندگان حقوق مربوطه اجازه انجام آن را دارند. اگر در طرح اشتراک پولی Google مشترک شوید، می‌توانید هر ویدیویی را بدون نگرانی در مورد قانونی یا شرایط، در گوشی یا رایانه خود دانلود کنید.

 

* چگونه در یوتیوب فیلم دانلود کنیم

روش های مختلفی برای دانلود فیلم در یوتیوب وجود دارد که چند روش رایج را توضیح می دهیم.

1- استفاده از برنامه های یوتیوب دانلودر
2- استفاده از ربات تلگرام
3- استفاده از سایت های دانلود
4- دانلود بصورت مستقیم

 

1- استفاده از برنامه های یوتیوب دانلودر

برنامه زیادی برای گوشی اندروید موجود است که می توانید از طریق آن ها، فیلم های یوتیوب را با کیفیت های مختلف دانلود کنید. توصیه ما به شما، دانلود برنامه ویدمیت است که هم اکنون می توانید از سایت اپ ناب دانلود نمایید. شیوه کار با این برنامه نیز بسیار آسان است. برای این کار مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • پس از دانلود و نصب برنامه ویدمیت، وارد یوتیوب شوید و لینک فیلم مورد نظر خود را کپی کنید.
  • سپس برنامه VidMate را باز کنید و لینک را در قسمت جستجو در بالای صفحه قرار دهید.
  • پس از پیدا کردن فیلم در یوتیوب توسط برنامه، آیکون قرمز Download را بزنید.
  • در مرحله بعد می توانید تعیین کنید که فیلم شما با چه کیفیتی و با چه فرمتی دانلود شود. حتی این امکان وجود دارد که فقط صدای فیلم را در قالب فایل صوتی دانلود نمایید.
  • در پایان روی دکمه بزرگ دانلود ضربه بزنید تا فیلم مورد نظر شما در یوتیوب دانلود شود.

چگونه در یوتیوب فیلم دانلود کنیم

 

2- استفاده از ربات تلگرام برای دانلود فیلم در یوتیوب

یکی از روش‌های محبوب برای دانلود فیلم های یوتیوب، استفاده از ربات‌های تلگرام می‌باشد. این ربات‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند تا با ارسال لینک ویدیوی مورد نظر به آن‌ها، فیلم را به صورت مستقیم دانلود کنند. در ادامه به توضیح نحوه استفاده از چنین ربات‌هایی برای دانلود فیلم در یوتیوب می پردازیم:

  • ابتدا در تلگرام یک ربات دانلود ویدیو از یوتیوب را پیدا کنید. پیشنهاد می کنیم از utuberabot@ استفاده کنید.
  • سپس وارد چت با ربات شده و لینک ویدیو یوتیوب مورد نظر خود را به آن ارسال کنید.
  • ربات پس از دریافت لینک، شروع به پردازش ویدیو می‌کند و از شما می خواهد فرمت ویدیو را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب فرمت، در نهایت فایل دانلود فیلم برای شما ارسال می شود.

برخی از ربات‌های دانلود ویدیو از یوتیوب ممکن است قابلیت دانلود ویدیوهای با کیفیت بالا یا به صورت MP3 را نیز داشته باشند. همچنین، توجه داشته باشید که استفاده از این ربات‌ها باید با قوانین حق تکثیر و استفاده از محتوای یوتیوب همخوانی داشته باشد. یادتان باشد در برخی موارد بدیل نقض قانون کپی رایت، ممکن است دسترسی شما به ربات دانلود کنند فیلم در یوتیوب مسدود شود.

لازم به ذکر است که برخی از ربات‌های دانلود ویدیو از یوتیوب ممکن است قابلیت دانلود ویدیوهای با کیفیت بالا یا به صورت MP3 را نیز داشته باشند. همچنین، توجه داشته باشید که استفاده از این ربات‌ها باید با قوانین حق تکثیر و استفاده از محتوای یوتیوب همخوانی داشته باشد.

 

3- استفاده از سایت های دانلود فیلم یوتیوب

یوتیوب به عنوان یکی از پرطرفدارترین وب‌سایت‌های اشتراک ویدیو در جهان، محتوای بسیار زیادی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. کاربران همچنین می توانند ویدیوهای مورد علاقه خود را برای استفاده آفلاین از طریق سایت های موجود در گوگل دانلود کنند. برای پیدا کردن این سایت ها، کافیست در گوگل عبارت Youtube downloader online را جستجو کنید. پس از پیدا کردن سایت مورد نظر، کافیست لینک ویدیو یوتیوب را در قسمت جستجو قرار دهید و پس از پردازش توسط سایت، کیفیت و فرمت مورد نیاز خود را برای دانلود انتخاب نمایید.

 

4- دانلود بصورت مستقیم از یوتیوب

می توان گفت که این روش نسبت به روش های قبلی از رسمیت بیشتری برخوردار است، چون از سالیان گذشته، این روش همچنان ثابت بوده است. این روش همانند روش های قبلی ساده است. به این منظور مراحل زیر را دنبال کنید:

 

  • ابتدا از طریق برنامه تغییر آی پی، آی پی یکی از کشور های آسیایی مثل سنگاپور را فعال کنید.
  • سپس لینک فیلم مورد نظر خود را کپی کنید.
  • مرورگر خود را باز کنید و قسمت آدرس، لینک را فقط جایگذاری کنید، اما وارد نشوید.
  • سپس در لینک آدرس، قبل از عبارت youtube، عبارت ss را قرار دهید. به این شکل https://www.ssyoutube.com . قسمت های دیگر لینک را تغییر ندهید.
  • وارد آدرس جدیدی که تغییر داده اید شوید.
  • اکنون در کنار دکمه سبز رنگ Download، می توانید فرمت و کیفیت فیلم مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  • پس از انتخاب فرمت و کیفیت، روی دکمه سبز رنگ Download ضربه بزنید تا ویدیوی شما دانلود شود.