نحوه پیدا کردن اسلایم در ماینکرافت

آموزش نحوه پیدا کردن اسلایم در بازی ماینکرافت

 

اسلایم ها حباب های سبز کمیاب هستند و جمع آوری و پرورش آنها نیاز به زمان و حوصله دارد. با این حال، اسلایم ها یک آیتم ضروری از بازی هستند. برای مثال، می‌توانید از اسلایم ها، گلوله‌های اسلایم بسازید، که می‌توانید از آن‌ها برای ساخت اقلام ارزشمندی استفاده کنید که بدون وجود آن ها، هیچ راهی برای خلق کردن ندارند. چند راه برای پیدا کردن اسلایم در بازی ماینکرافت وجود دارد. برای آموزش نحوه پیدا کردن اسلایم ها در ماینکرافت، استفاده از آنها و نحوه ساخت مزرعه اسلایم، این مقاله سایت دانلود بازی اندروید را از دست ندهید. اما پیش از آن توصیه می کنیم که جهت دانلود ماینکرافت جدید اقدام نمایید.

آموزش نحوه پیدا کردن اسلایم در بازی ماینکرافت

 

* نحوه پیدا کردن اسلایم در بازی ماینکرافت

دو منطقه در Minecraft وجود دارد که می توانید در آنها اسلایم پیدا کنید. می توانید به بیوم مرداب swamp بروید یا در غارهای زیرزمینی caves underground اسلایم ها را جستجو کنید. مرداب ها با درختان تیره، آب و سبزی تیره شان شناخته می شوند و در نزدیکی جنگل یا دره یافت می شوند. یک راه جایگزین برای پیدا کردن اسلایم از طریق پرورش پانداها است.

 

1- جستجوی مرداب

هنگامی که یک باتلاق دیدید، بهترین کار برای پیدا کردن سریع اسلایم این است که یک منطقه مسطح پیدا کنید. اگرچه کل مرداب  ممکن است نسبت به سایر مناطق Minecraft مسطح تر به نظر برسد، پیدا کردن مسطح ترین منطقه بسیار مهم است زیرا اسلایم  معمولاً در مناطقی از لایه 50 تا 70 تخم ریزی می کند. بعد از اینکه یک منطقه مسطح را پیدا کردید، باید مختصات را روشن کنید:

  • روی دکمه F3 روی صفحه کلید خود ضربه بزنید (در رایانه شخصی و مک کار می کند). اگر روی کنسول بازی می کنید، روی Show Coordinates در منوی World Options کلیک کنید.
  • متن حاوی مختصات در گوشه سمت چپ صفحه ظاهر می شود.
  • مساحت مختصات باید متناسب با نیاز لایه باشد (لایه 50-70).
  • در یک نقطه تاریک پنهان شوید.
  • اطلاعات مربوط به سطح نور را در متن مختصات جستجو کنید که با مقدار rl نشان داده شده است.
  • اطمینان حاصل کنید که سطح (لول) هفت یا کمتر است.

 

آموزش نحوه پیدا کردن اسلایم در بازی ماینکرافت

اگر نمی توانید منطقه ای با این سطح را پیدا کنید، می توانید با قرار دادن یک بلوک یا دیوار برای پوشاندن نور خورشید، تاریکی ایجاد کنید. علاوه بر این، محل تخم ریزی اسلایم به چندین بلوک عمودی نیاز دارد، زیرا آنها به دو و نیم بلوک نیاز دارند تا ظاهر شوند. سبزی ها را مانند برگ ها و گل ها حذف کنید تا در صورت لزوم فضای عمودی بیشتری ایجاد کنید. هر چه فضای بیشتری ایجاد کنید، شانس تخم ریزی اسلایم ها بیشتر می شود.

پیدا کردن مکان مناسب برای انتظار اسلایم ها به همان اندازه مهم است. اگر به منطقه تخم ریزی خیلی نزدیک باشید، اسلایم ها تخم ریزی نمی کنند. اگر خیلی دور باشید، تخم‌ریزی می‌کنند. بهتر است حداقل 24 بلوک با آن فاصله داشته باشید اما بیشتر از 32 بلوک نباشید. یکی دیگر از نیازهای اسلایم ها برای تخم ریزی ماه کامل است. باید منتظر بمانید تا چرخه ماه به موقعیت مورد نظر برسد و سپس اسلایم ها را پرورش دهید. توجه داشته باشید که آنها در ماه جدید ظاهر نخواهند شد.

 

2- جستجوی غار

اگر تلاش شما برای پیدا کردن اسلایم در مرداب ها با شکست مواجه شد، مکان دیگری که می توانید به دنبال آنها بگردید غارها هستند که در زیر لایه 40 قرار دارند. می‌توانید اسلایم را به‌عنوان «تکه‌های لجن» در یک منطقه بلوک ۱۶×۱۶ پیدا کنید. برای افزایش شانس تخم ریزی، فضای طراحی شده را پاکسازی کنید، مشعل هایی را برای دید بهتر اضافه کنید و از دشمنان دیگر در امان باشید.

علاوه بر این، می‌توانید پلتفرم‌های بلوکی را با سه بلوک فضایی بین آنها روی هم انباشته ایجاد کنید، که امکان تخم‌ریزی Slime را فراهم می کند. اطمینان حاصل کنید که 24 بلوک دورتر هستید. اگر در طول 24 ساعت ظاهر نشدند، یک غار جدید پیدا کنید و روند را تکرار کنید. توجه به این نکته مهم است که اسلایم های غول پیکر می توانند خطرناک باشند زیرا به اسلایم های کوچکتر می شکنند. شما همچنین باید آنها را بکشید تا اسلایم بال Slimeballs بدست آورید.

 

3- پرورش پاندا

اگر جنگیدن با اسلایم ها را دوست ندارید، راه دیگری برای جمع آوری اسلایم بال ها وجود دارد. پانداها می‌توانند گلوله‌های اسلایم را عطسه کنند و یکی از راه‌های جمع‌آوری این آیتم، ایجاد مزرعه‌ای برای پرورش پاندا است. پانداها حیواناتی غیرعادی هستند که برای تولید مثل باید شرایط خاصی را رعایت کنند. آنها در جنگل های بامبو زندگی می کنند که پیدا کردن آنها آسان نیست. پانداها حداقل به هشت بلوک بامبو در پنج بلوک از جایی که هر دو حیوان قرار است شروع به تولید مثل کنند، نیاز دارند.

ایجاد این شرایط در جای دیگری به جز زیست جنگل سخت است، بنابراین بهتر است آنها را در آنجا پرورش دهید. اگر دو پاندا را دیدید که بامبو می‌خورند و تولید مثل نمی‌کنند، باید بامبو بیشتری اضافه کنید، زیرا شرایط لازم برآورده نشده است. با این حال، این بدان معنا نیست که شما نمی توانید آنها را در خارج از بیوم جنگل پرورش دهید. شما باید به اندازه کافی بامبو بکارید تا آنها وارد حالت عشق شوند.

 

* ایجاد مزرعه Slimeball

در زیر لایه چهلم، غارهای زیرزمینی بهترین مکان برای ایجاد مزرعه Slimeball هستند. به این صورت می توانید این کار را انجام دهید:

 

  • یک تکه اسلایم Slime Chunk با پایه تکه پیدا کنید.
  • یک منطقه 16×16 را در غار پاک کنید.
  • عمق آن را 20 بلوک کنید.
  • پلتفرم های عمودی را با سه فضای بلوک بین آنها روی هم قرار دهید.
  • مشعل ها را روی سکو قرار دهید تا از موجودات دیگر در امان باشید.
  • یک گولم آهنی Iron Golem درست کنید.
  • بلوک های ماگما را به جای بلوک های کف معمولی قرار دهید.

این کارآمدترین راه برای پرورش Slimeballs است. Iron Golem باعث می‌شود اسلایم‌ها هنگام تخم‌ریزی از روی سکوهای خود بپرند، سپس روی بلوک‌های ماگما بیفتند و بمیرند.