نحوه ساخت گرز در بازی ماینکرافت

آموزش نحوه ساخت گرز در بازی ماینکرافت

 

اگر بازی با شمشیر پیش فرض یا تبر به عنوان سلاح اصلی انتخابی خود در در ماینکرافت برایتان کسل کننده است، در بروزرسانی جدید ماینکرافت یک سلاح جدید قدرتمند به نام Mace یا گرز وجود دارد که می تواند سطح دیگری از اکشن را برایتان به ارمغان بیاورد. این سلاح هیجان‌انگیز و قدرتمند به شما امکان می دهد حتی به نبرد با ماب قدرتمندی مثل Warden بروید. ما در این مقاله سایت اپ ناب به شما آموزش می دهیم که چگونه یک گرز بسازید.

آموزش نحوه ساخت گرز در بازی ماینکرافت

 

* منابع مورد نیاز برای ساخت گرز یا Mace

برای ساختن گرز در بازی ماینکرافت، به آیتم های بسیار منحصر به فرد و سختی نیاز دارید. آنها شامل موارد زیر هستند:

1- 1 عدد Breeze rod
2- 1 عدد Heavy core

این دو آیتم فقط در اتاق‌های محاکمه‌ پیدا می شوند. Breeze rod همانطور که از نامش پیداست، از ماب Breeze است. به‌طور پیش‌فرض، شما تا 2 عدد Breeze rod یا میله بریز در هر نابودی ماب بریز دریافت خواهید کرد، اما با لوت کردن، ممکن است تا 8 میله بریز Breeze rod برای یک کشتن بریز دریافت کنید.
Heavy core یکی از آیتم های پاداشی است که می توانید از بلوک جدید Vault دریافت کنید. متأسفانه، شما بیشتر وقت خود را به دنبال این آیتم خواهید گذراند. زیرا تنها 2.2 درصد احتمال دارد که از Vault خارج شود.
بنابراین، اگر خوش شانس نیستید، احتمالاً باید دو، سه یا حتی بیشتر محفظه آزمایشی مختلف را برای پیدا کردن یک Heavy core پیدا کنید. و از آنجایی که نسل محفظه آزمایشی کمیاب است، قطعاً باید یک نقشه کاوشگر برای جستجوی بیشتر آنها و به دست آوردن Heavy core دریافت کنید. مورد عجیب دیگر است که جدول کاردستی برای ساخت گرز ضروری نیست، اما در صورت تمایل می توانید از آن استفاده کنید.

 

* نحوه ساخت گرز در بازی ماینکرافت

بعد از اینکه آیتم های بالا را پیدا کردید، وقت آن است که گرز را بسازید. برای ساخت گرز باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اینونتوری خود را باز کنید یا برای شروع از یک جدول کاردستی استفاده کنید.
  • Breeze rod را در مرکز جدول کاردستی همانند شکل زیر قرار دهید.
  • سپس، Heavy core را بالای Breeze rod اضافه کنید.
  • گرز در خانه نتیجه در سمت راست ظاهر می شود.

 

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/04/how-to-make-a-mace-in-minecraft-1.jpg

 

* نحوه استفاده از گر در بازی ماینکرافت

شما می توانید از گرز نیز همانند هر سلاح سرد دیگری استفاده کنید. به هدف نزدیک شوید و دکمه اکشن را بزنید تا حمله کنید. پرش و حمله باعث می شود که یک ضربه مهم انجام دهید، که باعث افزایش آسیب به هدف مورد نظر شما می شود. همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر کردیم، در واقع کشتن ماب Warden یا نگهبان تنها با یک حرکت گرز امکان پذیر است. البته برای این کار، ابتدا باید آمار آسیب های گرز را درنظر بگیریم.
نکته جالب اینجاست شما می توانید با گرز از آسمان به پایین بپرید، صدمات زیادی وارد کنید و سپس دوباره بلند شوید. اگرچه گاهی اوقات، آسیب سقوط کشنده است، بنابراین در هنگام انجام این کار مراقب باشید. در حال حاضر، هیچ جادویی با گرز سازگار نیست. حتی نمی توانید نشکن و ترمیم کننده روی آن قرار دهید، اما همچنان دوام بالایی دارد. از آنجا که Heavy core بسیار نادر است، شما تمایلی ندارید که گرز شما شکسته شود. اما نگران نباشید، شما می توانید گرز را تعمیر کنید.

 

* نحوه تعمیر گرز در بازی ماینکرافت

اگر پس از نبردهای فراوان، گرز شما دچار آسیب شده است، می‌توانید به دو روش گرز را تعمیر کنید:

  • با ترکیب دو گرز آسیب دیده در anvil، ساخت جدول یا سنگ آسیاب (grindstone).
  • با ترکیب یک گرز آسیب دیده با Breeze rod در anvil.

مانند سایر آیتم ها در Minecraft، می‌توانید گرز آسیب‌دیده را با گرز آسیب‌دیده دیگر تعمیر کنید. دوام دو سلاح اضافه می شود و علاوه بر آن گرز تازه ساخته شده 5 درصد افزایش دوام یا 12.5 امتیاز دریافت می کند. هر سه بلوک ابزار مزایای تعمیر یکسانی دارند، اما anvil به سطوح XP نیاز دارد. با این حال، این روش به دو گرز نیاز دارد و در پایان یک گرز به دست می آید که ارزشش را ندارد. بنابراین روش دوم بهتر است. شما باید گرز را در خانه اول و Breeze rod را در شکاف دوم anvil ترکیب کنید. این برای برخی از سطوح XP هزینه دارد، اما یک میله 25٪ از دوام گرز را بازیابی می کند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/04/how-to-make-a-mace-in-minecraft-2.jpg

 

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/04/how-to-make-a-mace-in-minecraft-3.jpg

با توضیحاتی که دادیم حالا شما می دانید که چگونه یک گرز بسازید و چگونه با آن کار کنید. زمان زیادی می گذرد تا بالاخره یک سلاح جدید و شگفت انگیز در Minecraft دریافت کنید.