وقتی شماره ای را در اندروید بلاک می کنید چه اتفاقی می افتد

وقتی شماره ای را در اندروید بلاک می کنید چه اتفاقی می افتد؟

 

همانطور که گوشی های هوشمند دسترسی به همه افراد را در سطح جهانی آسان کرده اند، می تواند یک نوع دردسر هم ایجاد کنند. به خصوص زمانی که برخی تماس ها برایتان عذاب آور می شود. اینجاست که ویژگی بلاک کردن تماس به کار می آید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که وقتی شماره ای را در اندروید بلاک می کنید چه اتفاقی می افتد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/what-happens-when-you-block-a-number-on-android-cover.jpg

* مسدود کردن شماره تلفن در اندروید
در ابتدا، بیایید این موضوع را روشن کنیم بلاک کردن شماره تلفن یا پیامک یک شخص، اقدامی است که از جانب شما انجام می شود و شخص مد نظر، قرار نیست از آن مطلع شود، مگر اینکه بتواند با تماس های مکرر با شما حدس بزند و متوجه ماجرا شود! وقتی شماره کسی را بلاک می کنید، هیچ راهی وجود ندارد که بتواند از طریق آن شماره با شماره شما ارتباط برقرار کند.

وقتی فرد که تماس بگیرد، تلفن شما زنگ نمی خورد و بسته به سازنده گوشی، ممکن است اعلانی دریافت کنید که شماره مسدود شده با شما تماس گرفته است. از طرف دیگر، به فردی که با شما تماس می گیرد، گفته می شود که تلفن شما مشغول است. در حالی که مسدود کردن افراد، آنها را از ارسال پیامک به شما منع نمی کند، اما آنها وضعیت تحویل را در انتهای پیام خود نمی بینند. بار دیگر، بسته به سازنده گوشی و برنامه پیامک شما، ممکن است مجبور شوید آنها را به طور جداگانه مسدود کنید.

وقتی شماره ای را در اندروید بلاک می کنید چه اتفاقی می افتد

 

* تماس با شماره ای که بلاک کرده اید
وقتی می خواهید با شماره ای که قبلا مسدود کرده اید، تماس بگیرید یا پیام دهید، داستان متفاوت است. بلاک کردن شماره تلفن یک چیز دو طرفه ای نیست. بنابراین هرچند که هنوز می توانید با شماره بلاک شده تماس بگیرید یا پیام دهید، با اینحال آنها نمی توانند با شما تماس بگیرند مگر اینکه شماره را رفع انسداد کنید.
ما در سایت اپ ناب برنامه ای را برای مدیریت تماس قرار دادیم که می توانید از آن برای بلاک کردن شماره ها استفاده کنید. این برنامه از لینک زیر قابل دسترسی است:

نصب برنامه تلفن